EĞİTİMİN AMACI
- Marka yönetimi bir Pazarlama konusudur. Bu programda Marka ise sadece kurumu düşünerek değil, kişinin, bölümünün yaptığı iş olarak daha geniş bir bakış açısıyla değerlendirilmektedir. Motto basittir: Kendi pazarlamasını iyi yapan, markanın pazarlamasını da iyi yapar.
Bu kapsamda program kişi ile marka arasından bağlar kurarak, katılımcının geniş anlamda marka yönetimini sahiplenen bir kurguyla nasıl hareket etmesi gerektiğine rehberlik eder.
İşi yapmakta ne kadar usta olsak da onu anlatmada kimi zaman ne kadar zorlandığımızın, ne kadar formata uymak dürtüsüyle suni kaldığımızın farkındalığıyla, program kendimizi, işimizi, güçlü, samimi ve özgürce bir ifade etmemize imkan veren bir plan sunar.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
- FARKINDALIK
- Pazarlama dünyası ve evrimi
- Pazarlamanın temel yapı taşları: 7P-4C’nin açılımı
- Kişisel Pazarlama ile Marka Yönetimin ortak noktaları
- Pazarlama faaliyetlerinde bilinçli adımlarla ilerlemek
- MARKA YÖNETİMİ
- Markanın tanımı ve kapsamı
- Markanın konumlanması ve vaatleri
- İmaj ve algı yönetimi
- Marka yönetimi adımları
- MARKA ANALİZİ
- SWOT analizi
- BrandMap ile marka gelişimine bütüncül bakış
- Kişisel markamızın konumlandırılması
- FARK YARATMAK
- Kaynak farkındalığı ile gerçekçi vizyon yaratmak
- Etki alanı farkındalığı ile odaklanmada fark yaratmak
- İz bırakan konuşma becerisi ile fark yapmak
- Sosyal medyada fark yaratmak
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.